مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

سالگرد شهادت شهید حسن قاسمی دانا


به مناسبت سالروز شهادت شهید «حسن قاسمی دانا»،
 یادواره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در مشهد برگزار می‌شود
.

 شهید حسن قاسمی دانا متولد مشهد به گفته پدر بزرگوارشان با دیدن اخبار سوریه و کشتار بیرحمانه مردم توسط تکفیری ها و جسارت به حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بر آن شد که بصورت داوطلبانه به سوریه اعزام شود.

مدافعان حرم.http://modafein-haram.blogsky.com/

 

ما از هر راهی که تلاش می کرد نمی توانست اعزام شود تا اینکه متوجه شد جمعی از برادران افغان در مشهد به عضویت تیپ فاطمیون درآمده و به سوریه اعزام شدند. ایشان با هماهنگی یکی از دوستان افغان خود با ساختن برگه هویت ساختگی افغانی وارد تیپ فاطمیون شدند.(بله ، هنوز هم داریم افرادی که حاضرند دست در شناسنامه خود ببرند تا شناسنامه یک ملت باشند)
http://modafein-haram.blogsky.com مدافعان حرم

 ایشان در روز 25 فروردین ماه وارد سوریه شدند و جمعا 22 روز در کنار برادران افغان تیپ فاطمیون به مبارزه با تکفیری ها پرداختند و در روز جمعه 19 اردیبهشت ماه شربت شیرین شهادت را نوشیدند.
 پیکر مطهر ایشان در روز 22 اردیبهشت وارد کشور شد و و در روز 25 اردیبهشت که مصادف بود با رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در میان حضور پرشور مردم در باغ پایین آرامگاه خواجه ربیع ، بلوک 6 ، ردیف 16 به خاک سپرده شد.

چهلمین روز هم رسید

 وی  از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق بود، که به منظور کمک به ارتش و نیروهای مردمی این کشور در امر مبارزه با داعش در عراق حضور یافته بود. شهید یزدانی از مجاهدان و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه شهید هادی جعفری طی عملیات مستشاری عراق در مبارزه با عوامل تکفیری داعش در تکریت، به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای یافت‌آباد واقع در میدان الغدیر کنار دیگر شهدا آرام گرفت.

با توجه به فرارسیدن اربعین این شهید بزرگوار مراسم بزرگداشت ایشان چهارشنبه(فردا) ۱۶ اردیبهشت از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی سید حسین مومنی، مداحی حاج سعید حدادیان و شعرخوانی صابر خراسانی در حسینیه محزون ابالفضل(ع) خیابان قزوین برگزار می‌گردد.

 

شهید سید جلال حبیب الله پور هم یاران پیوست

بسم رب الشهداء و الصدیقین 
 

شهیدی دیگر از دیار مازندران، شهرستان بابلسر

شهید سید جلال حبیب الله پور ساکن محله فروغی بابلسر در دفاع از حرمین شریفین به فیض شهادت رسید.
 روحمان با یادشان شاد.
شهید سید جلال حبیب الله پور
روحـــش شـــــــــاد

سردار هادی کجباف هم بجمع دوستان شهیدش پیوست

سردارشهید هادی کجباف

سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که چند روز پیش در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده ای از رزمندگان دلاور "تیپ سرافراز فاطمیون ، دفاع وطنی و ارتش سوریه" بال در بال ملائک گشوده و با کاروان عاشورائیان پیوست.

ایشان در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام مقبور در سمت معاون فرماندهی گردان مالک اشتر (شوشتر) لشگر 7 ولی عصر(عج) به دفاع از حریم اسلام و ایران برخاسته و از جانبازان سرافراز آن دوران پر افتخار و عزت نیز محسوب می شدند.

وی که شجاعتش در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری مانند ۸سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه "سرار شهید حاج روزبه هلیسایی" از رزمندگان دلاور خوزستان ،"سردار شهید حسین بادپا" از رزمندگان قدیمی استان کرمان ، "شهید حجه الاسلام مهدی مالامیر از روحانیون لشکر فاطمیون"در منطقه "بصری الحریر" واقع در حاشیه شمال شرقی استان "درعا" در جنوب سوریه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه داوطلبانه به میدان نبرد رفت و با حضور در کنار مدافعان حرم حضرت زینب (س) ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد. حماسه حضور و دلاوریهای این شهید و یارانش در آزادسازی مناطق حساس و استراتژیک در مثلث تلاقی سه استان درعا ، قنیطره و دمشق ، مناطقی همچون دیرماکر ، تل ابوحامد (تل القرین سابق) ، دیرالعدس و ... تا همیشه و ابد در خاطر قهرمانی های مردم سوریه و ایران باقی خواهد ماند.