مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

شهادت سردار محمدعلی الله دادی

سردار محمدعلی الله دادی روز یک شنبه تاریخ   93/10/28 در حین بازدید از منطقه قنیطره سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.

 http://modafein-haram.blogsky.com  مدافعان حرمسردار محمدعلی الله دادی در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.

مبارزه گر با فتنه گران سال 88 در سامرا شربت شهادت نوشید

شنبه شب بیستم دی ماه، رزمنده دلاور، مهدی نوروزی در دفاع از

حرمین شریفین  سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت رسید.


مدافع حرم http://modafein-haram.blogsky.com

بر اساس این گزارش، مهدی نوروزی که از دلدادگان اهل بیت(ع) به‌ویژه حضرت زینب(س) بود و همه ساله مجلس ایام رحلت این بانوی بزرگوار را در ماتمکده حضرت زینب در کرمانشاه اقامه می‌کرد، پس از چندین بار حضور در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه خاتون(س)، برای دفاع از اماکن مقدسه عتبات عالیات عازم عراق شد و در دفاع از مردم مظلوم عراق علیه گروهک تروریستی داعش، وارد عمل شد.

شهید نوروزی که از اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه بود پس از اقامت در تهران، ده‌ها مأموریت مختلف در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا اینکه بالاخره شنبه شب در درگیری مستقیم با اعضای گروهک تروریستی داعش شربت شهادت نوشید و به لقاء‌الله پیوست.

بر اساس گزارش های رسیده مراسم وداع با مدافع حرم شهید مهدی نوروزی بعد از ظهر دوشنبه مورخ بیست و دوم دی ماه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

بدینوسیله  مدافعان حرم اهوازی هم  شهادت افتخار آمیز رزمنده شجاع جبهه مقاومت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و فرمانده دلاور سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی و خانواده محترم این شهید با بصیرت تبریک و تسلیت می گویم