مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

مــدافــعــان حـــرم

کــلــنا عــبــاســـک یــا زیـــنـــب

سردار هادی کجباف هم بجمع دوستان شهیدش پیوست

سردارشهید هادی کجباف

سردار شهید حاج هادی کجباف یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که چند روز پیش در حال کمک به هدایت عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در سوریه (جبهه النصره) پس از قرار گرفتن در محاصره و نبردی جانانه با دشمن به همراه عده ای از رزمندگان دلاور "تیپ سرافراز فاطمیون ، دفاع وطنی و ارتش سوریه" بال در بال ملائک گشوده و با کاروان عاشورائیان پیوست.

ایشان در زمان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز صدام مقبور در سمت معاون فرماندهی گردان مالک اشتر (شوشتر) لشگر 7 ولی عصر(عج) به دفاع از حریم اسلام و ایران برخاسته و از جانبازان سرافراز آن دوران پر افتخار و عزت نیز محسوب می شدند.

وی که شجاعتش در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری مانند ۸سال دفاع مقدس مثال زدنی بود به همراه "سرار شهید حاج روزبه هلیسایی" از رزمندگان دلاور خوزستان ،"سردار شهید حسین بادپا" از رزمندگان قدیمی استان کرمان ، "شهید حجه الاسلام مهدی مالامیر از روحانیون لشکر فاطمیون"در منطقه "بصری الحریر" واقع در حاشیه شمال شرقی استان "درعا" در جنوب سوریه به شهادت رسیدند.

شهید کجباف از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه داوطلبانه به میدان نبرد رفت و با حضور در کنار مدافعان حرم حضرت زینب (س) ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد. حماسه حضور و دلاوریهای این شهید و یارانش در آزادسازی مناطق حساس و استراتژیک در مثلث تلاقی سه استان درعا ، قنیطره و دمشق ، مناطقی همچون دیرماکر ، تل ابوحامد (تل القرین سابق) ، دیرالعدس و ... تا همیشه و ابد در خاطر قهرمانی های مردم سوریه و ایران باقی خواهد ماند.